Forfatter Emne: import af motor fra england  (Læst 6169 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dehler

  • Gæst
import af motor fra england
« Svar #15 Dato: 31. Juli 2012 kl: 20:30:09 »
Det ville gøre MIG glad hvis der ikke behøves mere end en shortblok med det sammenbrud motoren havde...

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
import af motor fra england
« Svar #16 Dato: 31. Juli 2012 kl: 20:36:57 »
Citat fra: "dehler"
Jeg er desværre så ny at jeg ikke rigtig får noget ud af billedet. Er det med eller uden cylindre, topstykker, etc


ok,

du skal have monteret svinghjul, kobling, indsprøjtning, vandpumpe, strømfordeler, udstødning og alle de andre "småting".
Den er samlet fra ventildæksel til ventildæksel; dvs. den har topstykker, cylindre, stempler og blok. Det er IKKE en færdig løsning, men en rigtig god start.
Du skal have fat i en mekker til at skille din egen og samle igen på den "nye".

Of så skal din egen i øvrigt leveres tilbage og være uden skader for at få depositumet tilbage.

Offline Hasse

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 659
    • Vis profil
  • T3 model: 1982 Bus D
  • By: Katrineholm Sweden
import af motor fra england
« Svar #17 Dato: 31. Juli 2012 kl: 20:43:57 »
Citat fra: "vw_madsen"
det er en samlet motor med toppe og ikkemere .dvs. der mangler kaburator generator udst ledningsnet osv .kort sagt en rå  blok


Du får ursäkta mig Mads men i sverige är shortblock en motor utan toppstycke, en longblock är motor med toppstycke men jag vet ju ikke hur det är i England.
(ô\\_!_/ô)
Medlem nr 856 Nordiska typ2-klubben
Mitgleid IG Syncro 16

dehler

  • Gæst
import af motor fra england
« Svar #18 Dato: 31. Juli 2012 kl: 20:45:01 »
Den er hos doktor thing...
Er det et problem at den har været brændt som min?

dehler

  • Gæst
import af motor fra england
« Svar #19 Dato: 31. Juli 2012 kl: 20:46:54 »
I forhold til depositum