0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nåede lige at se det skræmmende syn, ind vi kørte hjem med "ny" motor til Multivan´en. Og min kone syntes hellere ikke, at de kunne være i opkørelsen De ville ellers pynte alle steder. Glæder mig til at se, de små transportere de kan lave i Skagen Tak for handlen Søren.Mvh Jes
Ak ja... jeg måtte også sende en afsted i dag. :cry: Det er hårdt, men som det ses på billedet, havde den fået en skramme på bagskærmen, og der er ikke længere plads til alle de skadede biler på matriklen. :wink: Tony
Skal den på så lang en rejse tror jeg den kommer til at lugte af diesel. Mvh Jønne Ukendt
Ja, jeg styrer Caraten. Mvh Jønne Ukendt
Jeg sover også uroligt med en tom følelse. Men det var højest bydende :-( Jeg er i gang med at skarpe gysser sammen til min næste t3er og konen har smækket husholdningskassen i :-) :-)
Citat fra: "transportert3syncro"Jeg sover også uroligt med en tom følelse. Men det var højest bydende :-( Jeg er i gang med at skarpe gysser sammen til min næste t3er og konen har smækket husholdningskassen i :-) :-)Uhh spændende vil du løfte sløret for dit næste projekt, eller må vi vente til det bliver skudt igang?