Kære lidelsesfæller
Jeg er blevet kontaktet af en studerende fra den fynske film skole - De søger en T3 bus (eller T2) til brug i en filmoptagelse, her viderebringer jeg hans mail:
Projektet det skal bruges til er den nyopstartede fynske filmskole 18 Frames afgangsfilm "Ronja vs Rania".
"Ronja vs.Rania” er en kortfilm om en ungarabisk kvinde der lever i splittelse for både at beholde sin fars kærlighed ogderes nuværende relation samtidig med at hun også gerne vil leve et moderne livi Danmark. Filmen leger med vores fordomme."
Bilen skal bruges fra søndag d. 9. september til søndag d. 16. september. Den 9/10 optager vi i København, hvor bilen skal være med i et par enkelte scener, dog uden at kører. Derefter skal den til til Fyn, hvor der fra d. 11 september skal laves enkelte optagelser, hvor den kører rundt i Kertemindes naturskønne omgivelser. Efter skal den stå foran det hus, som pigerne er flyttet til på Fyn i historien (forhåbentlig i Kerteminde Kommune).
Ingen af de to kvindelige skuespillere har kørerkort, så bilen vil blive kørt af primært af mig. Jeg har tidligere arbejdet som blomsterbud og kørt varevogn hver dag i en længere periode.
(Alternativt kan bilens ejer selv køre bilen, hvis det har intereasse)
Vi vil selvfølgelig dække evt. skader på bilen.
Hvis der lige skulle sidde en ude i det ganske land, der vil have deres bil med i en film.. så meld hurtigt tilbage til undertegnede..