Har været i dialog med Morten på fjæsbogen.
Jeg har en sund holdning og bakker op om klubsager. Jeg har hverken været involveret i FYN12 eller TIG12, og har aldrig pralet med det - her har jeg den hvideste veste
Og det med viscoen og kranen er en klubfordel. Allerede for et år siden har jeg sagt, at man må bruge min adresse til T3dele, såfremt man er klubmedlem. Der skal der bare aftales noget, såfremt det ikke bliver for meget. Oven i det har jeg lige fra starten sagt, at jeg bakker op om Hinzes VW-Shoppen.dk - aldrig vil jeg konkurrere med min adresse, eller tillade denne form for unfairnes. Hvem ved, der findes mange visioner ... og jeg har en mobil, man kan ringe til mig ...
Og ellers har jeg ikke været med til valget af enkelte i bestyrelsen i år ...
Og skulle der virkelig være en flok - eller enkelte - der hælder ud over min person, så er vedkommende velkommen til at ringe mig op. Alt andet er bundløs primitiv bagsnak.
Vi ses, gerne til et glas rødvin eller andet.
Og jeg synes det var rigtigt fedt, at vi fik enorme klubfordele med den der viscosag, bare trist, når man fortsat ikke ser det som en klubfordel. Så vil jeg gerne være lidt på afstand, da jeg ikke synes om denne unfaire stil.