Dennis,
make my day ...
Flotte billeder, fint arbejde, flot frontramme ...
Husk 7-8 liter Fluid Film A med kompressor til finish i bussens hulrum, så giver jeg den første kolde bajer ;-.)
Min 2 syncroer er også behandlet med Fluid Film A, det giver en rigtig go` fornemmelse :-)
Iøvrigt har jeg vundet en 8års kamp om barnet, det kostede en Samba 23 Windows, en Mercedes W108 og en campingvogn Eriba Faun 1961 (5 sengekøjer 380 kilo) - i penge bliver det knap 70tsd € for mig. Jeg sk..der på den materielle skade, jeg har nu min datter hjemme hos mig. og jeg kender alt om den psykotiske terror fra ekskonen Jeg ønsker dig de bedste tanker med dit projekt og ideen med en fiskestang i bagagen er perfekt for dit vedkommende.
Jeg mødte min gamle Samba 23W til MIB13 og jeg var iskold i blodet. Min datter sad på førersædet og hun var ikke særlig fikset på at have en Samba23 ... hun elsker sin egen T3 LLE 1308, den står og venter på hende i her hos syncrofolket i garagen.
Vi ses nok til Fyn 2014.
no pain no gain - her kommer et billede af min datter siddende på førersædet i den solgte Samba ... det er kun en bil, vore børn har højeste prioritæt i vores liv :-)
Jens