Det er helt sikkert i benzintilførslen der er noget " skævt " når den kan gå på æter i indsugningen. Det er jo egentlig relativt let, at se om du har samlet det rigtigt:
Fødeslangen fra benzinpumpen skal gå til fordeleren ( IKKE strømfordeleren vel at mærke ) altså den runde dims der fordeler sig ud i fire forgreninger. Returslangen skal af ret indlysende årsager forbindes til returrøret til tanken.
Når det er sagt, skal man også lige huske at det er en VW og derfor kører pumpen ikke " bare " til der er tryk. Du kan med fordel sætte tænding på og afbryde nogle gange inden du forhåbentlig ender med den frydefulde mavefornemmelse, når motoren springer i gang og beredvilligt tager omdrejninger.
Jeg har selv for nylig stået med en Polo der fik skiftet benzinpumpe. Ak og ve: Lor... ville ikke starte. Så gik batteriet dødt og som halen på grisen sprang den en sikring.
Da vi så fik bakset den i stilling og startkabler fra min Escort var sat på, fik vi liv i pumpen og da vi var ved, at opgive alt: Så startede dyret Herren hjælpe mig. Jeg havde lykkeligt glemt, at pumpen ikke " bare " snurrer for fuld skrue.... :silly: