0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg har en komplet RP liggende i stumper hvis nogen mangler noget.RP kører også med Bosch monopiont, men har bl.a vacumregulering af tændingen, hvilket ABS og ADZ ikke har.så hvis man kunne vælge, ville jeg vælge ABS eller ADZ, da de er mere enkle og færre komponeter = færre fejlkilder.
men teknisk set er der ikke noget til hindre for at bruge en RP motor i en T3, dog skal man være opmærsom på at RP har 90hk, præsis som ABS og ADZ også har, dvs. den ikke lovligt kan lægges i en t3 diesel uden at betale ekstra afgifthvor meget afgiften er for at øge motoreffekten ved jeg ikke, men den er nok tjent ind på et par år i form af sparet vægtafgift
min diesel/benzin ombygning er droppet lige nu og jeg har købet en anden bilmotoren jeg har er uden det org filterhus og har kørt med åbent filter , så det skulle ikke være det store problemman kan jo også lægge RP indmaden over i en AAM blok og på den måde få en 75 HK motor med 90 HK lovligt nej , men der skal være en meget dygtig mand/dame der skal opdage det