Forfatter Emne: Inderpanel højre og måske også venstre side søges  (Læst 1331 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Molle

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
Inderpanel højre og måske også venstre side søges
« Dato: 26. Marts 2014 kl: 11:04:39 »
Er der nogen der ved hvor man kan købe inderpanel til højre side (og måske også venstre side, da jeg lige har opdaget mine er en kende rustne. Eller må man gerne svejse stykker i?
Der er ikke rust ved ophæng, men ved siden af for og bag i højre side.
Måske jeg kan tage et billede af det..

Syntes ikke jeg kan finde dem på vw-shoppen :/

Hmm stålorme, er nu lidt kedelige :/ men man må jo bare på med vanterne og igang :)
Molle alias Jacob Molberg
22218152

Offline gunnar6690

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.584
    • Vis profil
Inderpanel højre og måske også venstre side søges
« Svar #1 Dato: 26. Marts 2014 kl: 12:14:53 »
Du kan se i tråden om Eriks nye projekt hvordan VW-madsen reparer det. Det er vigtigt det bliver lavet i den rigtige godstykkelse dvs pladetykkelse aht. styrken. Selve inderpanelet er udsolgt de fleste steder og man må forvente lang ventetid desværre. Du kan finde dem under reservedelsnumrene her.: H.side 253-801-252 , V.side 253-801-251.
Jeg har købt hos www.vw-classicparts.de, justkampers.com og
http://www.alanhschofield.com/ . Sidstnævnte har egen produktion af nogen dele, selvom inderpanelerne er udsolgte i øjeblikket kan en opringning opklare meget.
Men .. prøv nu først om ikke det kan repareres fornuftigt inden du spenderer formuer på stumper.

God arbejdslyst
T3 klub medlem
VW T3 Syncro Multivan
VW T3 Syncro Doka Diesel/Benzin Hybrid " Omgangssyncroen"

VW T3 Caravelle 1,6TD Camper skrotbunke under ophug

Offline Molle

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
Inderpanel højre og måske også venstre side søges
« Svar #2 Dato: 26. Marts 2014 kl: 12:26:24 »
Tak for svaret, jeg vil prøve at reperere det og så se hvad synsmanden siger til det ;)
Tak for svar ;)
Molle alias Jacob Molberg
22218152

Offline Molle

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 28
    • Vis profil
Inderpanel højre og måske også venstre side søges
« Svar #3 Dato: 26. Marts 2014 kl: 15:09:21 »
Bliver simpelthen igen, nød til at udtrykke min store glæde over alle de hjælpsomme mennesker der findes herinde, det er bare en stor fornøjelse ;)
Glæder mig til at kunne returnere noget af den hjælpsomhed jeg har mødt fra så mange

Mvh Molle
Molle alias Jacob Molberg
22218152