0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det er naturligvis helt dit eget valg, MEN, som du beskriver situationen, med manglende viden og afhængighed af at bilen skal på værksted hver gang den fejler et eller andet, samt at du vil være afhængighed af bilen i dine bestræbelser på at drive en forretning, SÅ MÅ JEG PÅ DET KRAFTIGSTE FRARÅDE AT VÆLGE EN T3!
Jeg har kørt i fire år, med et motorskift, som det eneste store problem. Alt andet har jeg kunnet reparere selv. Jeg måtte købe en ny motor, men jeg skiftede den selvfølgelig selv.Hvis du køber en der ikke er rustet op i undervognen, så vil jeg klart anbefale en t3'er. Hvis du kan reparere gamle møbler kan du vel hurtigt lære at reparere gamle biler. Ja, t3'eren er ubeskriveligt smukkere end ALLE andre kassebiler, minus t2, men den er desværre for lille til mit behov. Hvis den ikke var det ville jeg klart køre t2.Jeg sværger til wbx med gammeldags karburator. Der er stort set ingen funktion på min bil jeg ikke ved hvordan virker. Dieselfolket og indsprøjtningsfolket har alt for mange problemer. Det ses tydeligt i mange tråde på dette forum. Desuden er diesel helligbrøde overfor t3'ere. Man smører jo heller ikke tjære ind i og ud over en smuk kvinde, istedet for fine dyrebare vædsker.