0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Selvfølgelig er der stemning for det Søren Gryden skal vel også testes til Januar :cheer: Venlig hilsenBent
Jo selvfølgelig :-)Jeg stiller gerne op med den store bålgryde til Fyn15 hvis der er stemning for det - og så kan vi da få en lille en :-) :-)
appropos træf FYN15 - er der sat et træf udvalg? Jeg må erkende at efter at have været i Wietzendorf, synes jeg der skal arbejdes på noget liggende for FYN træf. Det er sgu dejligt at det er på en camping plads med legepladser og meget andet og mere end 2 toiletter (skulle nævnes) (infrastruktur.....er bar dæjli!)
Citat fra: "Hawaiibussen" post=115097appropos træf FYN15 - er der sat et træf udvalg? Jeg må erkende at efter at have været i Wietzendorf, synes jeg der skal arbejdes på noget liggende for FYN træf. Det er sgu dejligt at det er på en camping plads med legepladser og meget andet og mere end 2 toiletter (skulle nævnes) (infrastruktur.....er bar dæjli!)Der er just talt, i bestyrelsen, om træf udvalg 15 - vi skal snart i gang og du Morten skal være så hjertens velkommen samt nogle stykker mere.Der kommer en tråd omkring emnet, snart - så kan I jo tænke så længe :-)
Jeg vil meget gerne deltage i et udvalg !