mmmhhh ....
"Den dumme Däne" var primært noget jeg kom i tanker om, dog ikke for at fornærme gearkassefolket (og andre). Det danske marked er blevet støvsuget for syncrogearkasser og de blev handlet billigt. Meget er gået til udlandet (England og Tyskland) og jeg oplever, at der købes billigt på auktion på interessante ting og i flere tilfælde videresælges der med over 100 % gevinst, dog er andre ting lige til bunken.
Nu skal man også være klar over, at der måske kun eksisterer 20 levende syncroer i Danmark. Og så er der ca. 65 medlemmer i T3 klubben og måske maks 300 T3ere i alt i Danmark, måske 400 ...
Dette marked er ikke ret stort og høflige søde T3venner hjælper altid lidt med stumper, fint.
Måske skal jeg slet ikke blande mig, jeg har selv lige lagt 15.000 kroner på bordet til en slaughterbus og bussen har sin værdi når den sælges i enkelte dele, man skal dog se på arbejdsindsatsen ...
DIE FETTTEN JAHRE SIND VORBEI ... ville være det rgtige ordsprog. Vore busser suser ind i veteranbilstatus og dermed falder den danske afgift. I Tyskland kommer mine biler om 4-5 år ind som veteranbil med 191 euro afgifter om året. Og så er priserne eksploderet og de går fortsat opad, så længe man ikke taler om skrot og rustwormprojekter.
Jønnes kommentar vil jeg svare på med min instinkt om, at jeg lugter støvsugeren ...
Og Rabundus må gerne handle TRISTAR dør med mig, men hva med England, de har de rigtige ting til dokaen på venstre side?
Go arbejdslyst
Jens