Forfatter Emne: Automat gear  (Læst 5650 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline gasa139

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 225
    • Vis profil
  • T3 model: doka tristar 1989 2,1 ltr. dj/ Nu Subaru EJ22
  • By: 6092 Sdr. Stenderup
Automat gear
« Dato: 16. Juni 2015 kl: 17:58:09 »
Har kig på en subaru motor i tyskland. Er det en stor ulempe når det er med automatgear. Er det så mere bøvlet end med manuel gear når man skal konvertere ?

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Automat gear
« Svar #1 Dato: 16. Juni 2015 kl: 21:26:06 »
Citat fra: "gasa139" post=121089
Har kig på en subaru motor i tyskland. Er det en stor ulempe når det er med automatgear. Er det så mere bøvlet end med manuel gear når man skal konvertere ?


med mindre du skal bruge subaru gearkassen er det ok. Jeg fik selv min med autogear. Du skal selvfølgelig have i et svinghjul, men det er sikkert fra en wbx.

HUSK at finde ledningsdiagrammet der passer før du køber motoren. Der er mange forskelige styrebokse.

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Automat gear
« Svar #2 Dato: 17. Juni 2015 kl: 07:50:57 »
Det kommer an på hvilken måde du vil montere din motor, er det med adapterplade skal du bruge wbx svinghjul og wbx kobling,  er det Rjes.com skal du bruge et subaru svinghjul med subaru trykplade og wbx koblingsplade.
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650

Offline gasa139

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 225
    • Vis profil
  • T3 model: doka tristar 1989 2,1 ltr. dj/ Nu Subaru EJ22
  • By: 6092 Sdr. Stenderup
Automat gear
« Svar #3 Dato: 17. Juni 2015 kl: 13:29:01 »
Super tak for svar.