Forfatter Emne: Min gearkasse bl0der...  (Læst 2816 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Herr_Jensen

• Gæst
Min gearkasse bl0der...
« Dato: 01. Juli 2007 kl: 21:09:20 »
...lidt.

Jeg har kigget lidt paa min gearkasse og paa venstre side er den helt klart fugtig.

Her er f0rst h0jre side. Denne er helt t0r:

Dette er venstre side:

Som det fremgaar er den noget vaad. Den har ikke dryppet (hvad jeg har kunne spore i det mindste) men er det bare fordi jeg ikke har observeret laenge nok?

Hvor skidt er det at have en fugtig side paa gearkassen?

Tak

- Jensen

Mølle

• Gæst
Min gearkasse bl0der...
« Svar #1 Dato: 01. Juli 2007 kl: 21:43:29 »
gearkassen skal være tør. Den reperation, som det er at skifte simmerringen kan du finde her på sitet.

Offline Jarl

• Hero Member
    • Vis profil
Min gearkasse bl0der...
« Svar #2 Dato: 01. Juli 2007 kl: 21:44:16 »
Det ligner umiddelbart bare lidt overskydende fedt fra drivakslen, og skruerne ser ud som om de har været løsnet fornylig. Tør med en klud, kør 14 dage og kig igen - umiddelbart ikke noget at bekymre sig om.
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline casper

• Hero Member
    • Vis profil
Min gearkasse bl0der...
« Svar #3 Dato: 01. Juli 2007 kl: 22:06:48 »
Ja holder på Jarls løsning, nok også mest fordi jeg ved at din gearkasse lige har være pillet af. Det ville nok være en god ide at skrive når du spørger til gearkassen :- )
Mvh. Casper

Herr_Jensen

• Gæst
Min gearkasse bl0der...
« Svar #4 Dato: 01. Juli 2007 kl: 22:11:27 »
@Mølle
Jeg er endnu ikke varm paa at rode saa voldsomt med skrammelkassen som en rep. af denne art vil vaere. Lidt mere indsigt og erfarring og saa tar' jeg spriget : ).

@Jarl
Gearkassen er blevet skiftet saa du har fuldstaending ret naar du konstaterer at der har vaeret pillet ved den fornylig. Er lettet over dette maaske skyldes overskydende fedt saa jeg t0rer lige efter en gang.

Du skal have mange tak.

- Jensen