Hey ville faktisk have lagt det her op for noget tid siden men kom fra det. Så her er den
Til at starte med skal speedometeret ud af bilen og ud af huset, derefter løfter du forsigtigt nålen over stoppet og lader den falde til dens hvile punkt husk ikke for meget det er nok omkring 40 år gammelt plastik. Den skulle gerne hvile ved et hvidt mærke på kanten af speedometeret, det er nulstillings punktet. Hvis den hviler der så er du klar til at tage nålen af, hvis den er et andet sted og det ellers viste rigtig hastighed vs gps, så lav et nyt mærke.
Så skal nålen af jeg plejer at tage to teskeer på hver side af nålen og vrider den af. Har glemt at tage billede af det men skriv så prøver jeg lige at tage et.
Og så er det bare af med pladen to små ligekærv skruer.
Så skulle det gerne ligne det på billederne, mit er godt nok fra min golf men de er ens.
Samling er ligetil, sæt nålen ved mærket og pres lidt på den, hvis den viste for høj eller lav hastighed før så kan du rette det med positionen af nålen, lidt længere nede vil gøre det viser mindre og oppe gøre det viser mere. Min t3 viste fx nok omkring 90 ved en reel hastighed af 80 på original størrelse hjul, lidt længere nede og nu er den 2-3 forkert har ikke gidet skille det ad igen for det