Forfatter Emne: Ja ja, jeg er kun på besøg, men vil gerne vide.  (Læst 3115 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KHSalvesen

• Hero Member
    • Vis profil
Ja ja, jeg er kun på besøg, men vil gerne vide.
« Dato: 11. Juli 2007 kl: 20:59:01 »
En som jeg har sendt herind på nettet, og som endnu ikke er konverteret til Diesel kommer forbi imorgen. Man hjælper jo alligevel. :lol:
Jeg har lovet at fotografere, og beskrive til jer. :idea:

Han døjer med olieudslip ved? ventildæksler?
Han mangler ny udstødning.

Hvor finder jeg motorkoderne på WBX ?
Hvor er billigste udstødninger. ?

Vi må hellere hjælpe ham, han har en gang været ude at kigge på T4, men holder dog af sin T3 endnu. (6 børn)

Kurt
Kurt - 25115788

Mads-kaa

• Gæst
« Svar #1 Dato: 11. Juli 2007 kl: 21:11:08 »
Citat fra: "KHSalvesen"
En som jeg har sendt herind på nettet, og som endnu ikke er konverteret til Diesel kommer forbi imorgen. Man hjælper jo alligevel. :lol:
Jeg har lovet at fotografere, og beskrive til jer. :idea:

Han døjer med olieudslip ved? ventildæksler? Ventildækselet kan være rusten, eller skævt, eller pakningen utæt. Værere endnu kan et stødstangsrør være utæt, pakningen i enden, eller rust!!!
Han mangler ny udstødning.

Hvor finder jeg motorkoderne på WBX ?
lige under udluftningstårnet, som sidder lige til venstre for generatoren
Hvor er billigste udstødninger. ?
hos kaefer & Co tror jeg det er billigst

Vi må hellere hjælpe ham, han har en gang været ude at kigge på T4, men holder dog af sin T3 endnu. (6 børn)

Kurt

/Mads

Offline KHSalvesen

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 12. Juli 2007 kl: 18:52:37 »
Har lige afsluttet besøg, fra en benziner.

Den drev så meget med olie at han ikke turde køre i den, så han kom i en Opel Zafira istedet.

Han har bestilt to nye pakninger til ventildækslerne, som en første manøvre. Han syntes det ser ud til at det er der olien kommer fra.

Jeg viste ham svaret fra Mads, så han vil finde ud af hvilken motor det er han har. Han siger den kører knippel godt, så det er vel synd ikke at forsøge at lave den.

Onkel besøger ham i sin Bentley, og han har selv et stort værksted så det kan vel kun blive godt.

Kurt
Kurt - 25115788