0 Medlemmer og 7 Gæster læser dette emne.
Det eneste jeg lige hæfter mig ved på dine billeder er de sjove "brændmærker" der er på dine stempler, men om de er normale ved jeg ikke, SÅ meget har jeg ikke rodet med motor endnu
Lagoni har lige fået nye dysser. ( men det kan da godt være, det er en god ide at prøve dem, når det hele skal samles). men det kan da også være gammel skade.
Helt nye og indstillet nogen? Jeps 155 bar fra dieselsend.Jeg synes du skal rengøre og slibe topstykket og se om der er revner - de kommer frem under soden! Jeg synes dog også at der er nogle aflejringer ved toppakningen.
Citat fra: "Hawaiibussen"Helt nye og indstillet nogen? Jeps 155 bar fra dieselsend.Jeg synes du skal rengøre og slibe topstykket og se om der er revner - de kommer frem under soden! Jeg synes dog også at der er nogle aflejringer ved toppakningen.Ja det kunne jo være en af de få, hvor det faktisk er toppakningen der er røget. Hvis nu den ikke har været efterspændt :?: :?: TROR jeg kender en glad mand i såfald.
jeg synes da jeg kan se "skygger" fra 8 revner fra forkamre til ventiler ? men om det ER revner, det ved jeg ikke.
Jeg ville få den trykprøvet ved drifttemp. først
Og så kan jeg se du har motorvarmet installeret, virker det ? og hvorgodt ?