Forfatter Emne: Starter motor (eller hedder det \'tændspole\'?)  (Læst 7786 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kaizer

• Full Member
    • Vis profil
Starter motor (eller hedder det \'tændspole\'?)
« Svar #15 Dato: 14. November 2007 kl: 15:22:37 »
OK, ok i lyder så overbeviste om opgavens beskedne kompleksitet at jeg satser på selv at få lavet og lært det, på gds sydhavnen...!

(Niels Erik ville nu aldrig komme til at tjene på min bil, men han mente det kun som et godt råd så jeg ikke skulle betale dobbelt for en mekanikers forsøg!)

@Aran; jeg har efterladt dig en PM angående din starter, men har i mellemtiden også fået bestilt en til imorgen på gds. TORSDAG D. 15.Du er STADIG super velkommen til at komme forbi med den, hvis du har tid lyst osv...  :)
Hr. Jensen ville også gerne være med, så måske der mulighed for et mindre træf! -hva siger du WBXmanden - Jeg giver en god dusør for gode råd mht. starteren; Vino, eller anden lækker flaske:-)

anyway; kryds fingre for mig
Mads - Ejer af VW Bus T3 Syncro 2.1 Krankenwagen :-)

Mads-kaa

• Gæst
« Svar #16 Dato: 14. November 2007 kl: 15:31:40 »
Måske kigger jeg ud og kommer med spydige kommentarer, det er jo lige i baghaven!

/Mads

Offline WBX Manden

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: 14. November 2007 kl: 15:49:02 »
Jeg kan desværre ikke.. har lovet at hjælpe min svigerfar med at skifte hans benzintank på hans Astra  :roll:

Held og lykke !

Mvh.
Rasmus
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."

Offline kaizer

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: 14. November 2007 kl: 16:03:10 »
super Mads! spydige råd kan man vel stadig lære af!!! :D  - det bliver vel hen under aften, efter kl. 17-18 stykker, tænker jeg.

FRTZ

• Gæst
« Svar #19 Dato: 14. November 2007 kl: 23:15:23 »
...jeg kommer også lige forbi gds imorgen ved 5 tiden og kigger med... har du fået dit reservehjuls ophæng? jeg fik nye hjul på idag :P  gs skal lige checke om de sidder ok , synes der var lidt slør i venstre baghjul... det hjul hvor jeg skiftede trækaksen for 14 dage siden.

Offline kaizer

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: 15. November 2007 kl: 09:39:49 »
@ FRTZ, ja jeg har nemlig stativet med i baggagen. Kom og se!  :) Hvis du er der kl. fem har jeg måske en ekstra hånd til at skubbe min bil indenfor?

FRTZ

• Gæst
« Svar #21 Dato: 15. November 2007 kl: 10:37:12 »
Top... jeg skubber gerne med.