0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
AUCH...! :shock: 10 kilo...!det var mange penge...fandt ud af at den her er nedvejet til 1275 kg egenvægt.det giver vel den "lave" afgift på 3760 årligt...http://www.fdm.dk/public/biler/okonomi/afgift/vagtafgift.htmret mig hvis jeg fjumre i noget...Bjørn
min fine camper skal ikke i noget mudderhul. :lol: Bjørn
1:hvilke ting/steder skal jeg være opmærksom på under/inden køb?(rust!, svage motordele, dårlig indretning, defekt hævetag, gas/strøm installationer etc)2:har i nogle gode råd ang køb som jeg muligvis overser?håber i kan hjælpe mig og ikke er for trætte af de her "begynderspørgsmål"jeg har læst ABC'en igennem og en masse forskellige indlæg.MVHBjørn
Hej Rasmus.ja jeg læste godt et indlæg om fordkellen på de to typer kølervæske..og må ærligt indrømme at jeg ikke har tænkt over at de ikke må blandes osv.havde dog ikke lige fået skrevet det ned som en af tingene der skulle kontrolleres. :O/tak for rådet! Bjørn
har tidligere fået blandet stadset uden der skete noget men har efter hånden lært at holde skidt for dig og snavs for sig da alle væsker jo (ifølge kemiproffesor-lillebror) har hver deres særlige egenskaber. :lol: men manden har jo nok også ret. *S* Bjørn