0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvordan donerer jeg 40.000 til Google?Du kan bare sende dem til mig, så skal jeg sørge for den videre sagsgang.Jeg havde på fornemmelsen at krydspinden var det som google fortalte, men havde ikke overvejet de uanede muligheder søgemaskinen har at byde på.Vil det så sige at der også er forskel på dimensionerne i krydspindsgangen (eller hvad man nu skal kalde den)i stemplet på AAZ og 1Y? JaOg hvilket formål har det, holdbarhed eller lign?Kan tage mere power rent teoretisk, men slidte/bøjede krydspinde er vist ikke et tema. Som sagt, så kan man jo bare kyle AAZ-stempler og -krydspinde og plejlstænger i, hvis det letter nattesøvnen.
Hm....Drop turboen, sådan en fin syncro skal ikke ligge og baldre rundt på motorvejen med 120km/t, den skal ud og yde i terrænet. Jeg har en (endnu udokumenteret) teori om at det er skide ligegyldigt med turboen når man kører offroad. En lækker 1,9 sauger, hvor motorens output følger fodens stilling tror jeg at man har mere glæde af der. Turbo har det med at sætte ind lige pludseligt og der er ingen der har glæde af for hurtig gas når man er offroad. Offroad bevæger man sig også ofte i den lave ende af omdrejningsskalaen og der er turboen jo ikke engang begyndt at yde (undtagen når den som nævnt pludselig sætter ind og hviner hjulene rundt, til at man har gravet sig uhjælpeligt ned)Jeg stemmer på 1y uden turbo, der er stadig moment nok i den til at slæbe en Nissan Patrol sidelæns op på himmelbjerget.