0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så kommer jeg jo ikke langt med en forespørgelse hos SKAT, hvis andre kan hæve denne Vil bare se om det overhovedet kan hænge sammen at importere sådanne modeller
Af de 2 du har listet er det helt klart den tyske jeg ville gå efter, hvis ikke det lige var fordi den anden var en syncro :lol: :lol: Den er simpelthen for blæret.
Lille detalje med Oettinger motorer - du får en bil som er ganske ganske sjælden i reservedele Rigtigt, eneste grund til jeg har droppet drømmen om en Öettinger :cry: - og normalt skal renoveres for hver 50Kkm. Argh, det er vist noget overdrevet ! Hvis den bliver passet ordenligt burde der ikke være den store forskel til en alm. WBX4, det er trods alt fuldstændig den samme blok/ motor bare med 2 ekstra propper.
Der er nogen der ikke har ordene "ganske sjælden i reservedele" helt på plads og det er sikkert mig Med ganske sjælden menes, at flere dele ikke laves fra nye af mere og dem der findes er temmelig kostbare.Det er en ganske sjælden motor der dog er fuldstændig lig med en alm WBX ??princippet og opbygningen af de 2 motorer er identisk, de fleste dele til WBX6 er dog 1/3 længere eller har 1/3 flere !Nu SKAL det heller ikke være Oettinger, det er bare de første 2 reg. attester jeg har modtaget.Det er mere kraften..Om den kommer fra WBX6 eller AUDI or what ever. Vil bare kende ca afgifter for motorer på + 140 hk.Der er ikke noget som lyden fra en 6 cyl. boxer... efter min mening ikke engang en V8 :shock: Om de overhovedet kan indreg. i DK (Selvfølgelig skal der være tilsvarende gearkasse / bremser / styretøj osv)
Jeg giver dig helt ret Syncro'en er for fed mangler bare +40 hk og automat gearkassen :-) iforhold til den anden
Jeg er altså stadig ikke helt skræmt, mht Oettinger modellerne og deres WBX6 motorer endnu Tror faktisk jeg er lidt mere skræmt at kombinationen WBX6 & Syncro. Det må være dyrt at rep. på syncro delene når de er tilpasset WBX6.