Nårh ja...Glemte da helt den her tråd, men Casper mindede mig lige så venligt om den

Status er at bilen kom til rullens igen i løbet af forrige weekend...
Det kostede, som den opmærksomme læser nok bemærkede, et sæt ekstra strækbolte og en ekstra toppakning da der knækkede en strækbolt under tilspændingen

Jønne Ukendt var så elskværdig at donere et par toppe, hvoraf den ene var en hydro top som altså ikke kunne bruges...
Heldigvis var den ene en korrekt JX top uden slør i ventilerne og med perfekt justerede løftere, som en sidegevinst var det også den top der havde de mindste revner (dog kun mellem ventilerne)...
Nå, men efter lidt finjustering af pumpen (og dysetrykket hævet til 195bar) kører den faktisk helt hæderligt nu...
I weekenden stod den sin "manddomsprøve", var i Hobro på et lyn visit med den største lukkede trailer som Statoil i Harlev kunne finde (185cm høj, 350cm lang og samme bredde som bilen)...
Hele trækket blev fyldt op med høballer, fik ikke det eksakte tal da der gik snak i den (med tilhørende tidspres da vi kun havde traileren i 5 timer), men tror der kom omkring 110-115 baller med hjem...
Snit fart jf. GPS'en den dag var 79km/t og kun en gang på vej hjem af motorvejen måtte jeg i 3. gear...
Vand temp: nålen lige i toppen af dioden.
Olie temp: toppede på 120 grader og faldt derefter til omkring 115 grader stabilt...
Dieselforbrug: Mellem 1/4 og 1/2 tank

Alt i alt ganske fint klaret...
Desværre viser generatoren nu tegn på at ville opgive "livet" i snarlig fremtid...