0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jes taler om en 4gearet Syncro :roll: :roll: ....og sådan en må du slet, slet ikke sammenligne med en 5 gearet.....den har nemlig ikke problemer med at holde en god hastighed og fart på op ad bakkerne
Citat fra: "Eva"Jes taler om en 4gearet Syncro :roll: :roll: ....og sådan en må du slet, slet ikke sammenligne med en 5 gearet.....den har nemlig ikke problemer med at holde en god hastighed og fart på op ad bakkerneJeg kunne rigtig godt tænke mig at høre lidt mere om forskellen på Syncro T3'ere med henholdsvis 4 og 5 gear...
Godt, så er der næppe grund til at tale om hhv. 4 eller 5 trins gearkasser, så længe vi drøfter Syncro'er.
Har så skiftet til en T3 1,6TD syncro, og så må man jo sige livet glæder begyndte. I T3 bliver man glad med omkring de 40-50 km/t op ad bakkerne.Mvh Jes
Har så skiftet til en T3 1,6TD syncro, og så må man jo sige livet glæder begyndte. I T3 bliver man glad med omkring de 40-50 km/t op ad bakkerne. Jes Jes Jes - vi har talt om det - Jans sauger er ond ift din... Du skal bare lige finde tid til dysekontrol - pumpejustering (tror den står lidt sent for lyden er meget smooth) - filter skift og kolde ølT3 ?? den har et defekt speedometer som først skal fixes. Og du har ikk et til at stå ca 3m fra det der sidder i? Men et forsigtig gæt vil ligge på det samme som T4. Max hastighed i T3 80-90 km/t.I T4 kunne jeg sagtens holde en 110km/t på motorvej, uden at det føltes anstrengt. Det skulle IMO også være muligt med den fine gule, dog er der noget med en plexi plade!!!Acceleration. øh hvad. I en T3 er det bilen der bestemmer farten.Man bliver ikke rigere af at køre T3 Der er jeg ikke helt enig - tæller glæde / oplevelser ikke med her?, bare mere glad, og hvem kan gøre det op i penge. [size=9]IM'e kan finde på det[/size]Mvh Jes
Grunden til, at nogle "med vilje" misforstår, er, at du i min optik har en særdeles ensidig synsvinkel i forholdet mellem 4 og 5 trins gearkasser. .
IMO er der kun en løsning, der desværre ikke er et fremtrædende element i T3'ere: Aut. gear