0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
hvilket dæk er de 9,6 km/l opnået med ?
Toyota AvensisPS. Jeg savner tit min T3'er :cry: Håber jeg får den på plader inden træffet
Citat fra: "jensjakob"En dejlig, rigtig dejlig daily driver. Og så er der pludselig masser af tid til alt muligt andet - som f.eks at mekke T3'en op til næste niveau. Lige præcis ! :wink: - ikke noget med kørende projekter mere.Du har afmeldt den pga. undervognsprojektet og tid? Jeg afmeldte den ufrivilligt :lol: pga. overskredet synsdato. Men jo, undervogns- og bremse projekt skal klares inden syn.Samt - i skal vel snart flytte, og så går al tiden med klargøring af huset? Ja, det er lige det! hvis ikke den kommer på plader inden vi flytter, så kommer den nok ikke på plader i år Gode hilsnerJens Jakob
En dejlig, rigtig dejlig daily driver. Og så er der pludselig masser af tid til alt muligt andet - som f.eks at mekke T3'en op til næste niveau. Lige præcis ! :wink: - ikke noget med kørende projekter mere.Du har afmeldt den pga. undervognsprojektet og tid? Jeg afmeldte den ufrivilligt :lol: pga. overskredet synsdato. Men jo, undervogns- og bremse projekt skal klares inden syn.Samt - i skal vel snart flytte, og så går al tiden med klargøring af huset? Ja, det er lige det! hvis ikke den kommer på plader inden vi flytter, så kommer den nok ikke på plader i år Gode hilsnerJens Jakob
Citat fra: "Hawaiibussen"Hvad skal du køre i når du skal ud og surfe?Samme Avensis og det er jeg pænt træt af... Heldigvis er der ikke mere end 150 m til stranden fra mit nye hus
Hvad skal du køre i når du skal ud og surfe?
Citat fra: "Hawaiibussen"lyder lækkert! må man spørge hvor i er flyttet hen?Brøndby Strand
lyder lækkert! må man spørge hvor i er flyttet hen?
Så er jeg også blevet mester af mågeklatter. Lydpotten var revnet i indgangsenden. Efter et par måneder m samlen mod og venten på bedre vejr, kastede jeg mig ud i det idag. En lap af plade, svejse klatte svejse, mere plade, flere klatter - og så hænger det sammen igen og er tæt. Ret fedt at være blevet mester af mågeklatter - svejse på egen bil. Og med tid og træning skal jeg nok blive bedre. Og tak til poul for anlægget - det virker godt for mig. Med gode hilsner Jens Jakob