0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HejJeg har nu ligget og bokset med lortet i 3 timer, og jeg kan ikke få gearkassen de sidste 2 cm ind!?! /Mads
Gammel mavesur mode in:[size=18]Aldrig aldrig aldrig[/size] spænde sammen!!! For satan! Sådan 4 stk 10 mm bolte kan trække med langt over 10 tons! Det er rigeligt til at kvadre krumtappens aksiallejer, bøje højgearakslen og lave pilotlejet til ståluld!Gammel mavesur mode out:Undskyld bos1 - jeg ved godt, at du skriver "stille og roligt", og du mener sikkert det samme som mig, men det er altså en farlig legVær sikker på koblingens centrering, sæt i gear (med trækaksler på -ellers er det jo lige fedt) find den rigtige vinkel mellem motor og gerakasse. drej lidt frem og tilbage på krumtappen, så gearakslens stjernegang kan finde ind i koblingspladen og vær sikker på, at pilotlejet ikke er fyldt op med fedt, så du ikke kan få akslen ind. Så skal det nok finde sammen.
Jeg synes også der kommer nogle mærkelige lyde når man kører rundt i et sving...
Øv, hvorfor finder jeg aldrig sådan en :cry:
Rasmus jeg har slet ikke skiftet olie på gearkassen endnu, så jeg vil tro den køre med noget rigtigt, men det er jo aldrig til at vide, den er blevet serviceret hos VW :roll: Jeg vil straks nurse lidt om min nye kasse :lol: Bilen har så vidt vides kørt fra Danmark til Norge, jeg tror efter fisk eller noget, der er også motorvarmer på motoren, så den er sikkert også langtidsholdbar!!!/Mads