0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hvis du nu lagde fliser i indkørslen, så var du fri for at ligge og rode i perlegruset :wink: :lol: håber at det kommer til at spille, har også fået fat i en aef, så det er spændende hvordan den kører
Det er godt nok en heftig ombygning, du har gennemført det. Hvordan kommer Polo manifold på banen, er det fra en benzin eller diesel?Hinze
1. Respekt!!!!!!!!!!!!2. Tak for billede af flexrør på udstødning, lige hvad jeg skalbruge til Frk G.3. CV - hvor stor? Og hvad er forbrug med/uden CV?
godt at se det går godt men hvorfor har vi ik lige fået et par feriebilleder??? :wink:
Som du kan se på billedet så orker jeg ikke at lette røven for at tage billeder :wink: Tony
Citat fra: "TONY"Som du kan se på billedet så orker jeg ikke at lette røven for at tage billeder :wink: TonySå længe det er T3nettet.dk du kikker på, er det ok Hvad har du med i "lommen" til at trække internet. Jeg suser rundt med et router fra 3 med simkort (og så wifi til pluteren)Hinze
Det ser meget hyggeligt ud :-)Hvor lang er CV?HVordan er den indrettet?Kunne man "nemt" strippe den og bygge køjer ind i den i massevis?Gode hilsnerJJ