0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej MadsCentrallås, det var original på en topmodellerne. det er jeg helt med på, jeg kører i en bluestar :wink: Det du viser et billede af er tilgengæld ikke originalt, altså billedet med bagklappenMen fjernbetjent - det ved jeg ikke om var originalt?Det ved jeg nemlig heller ikke Der findes et fint 4-punkts beslag til skydedøren som giver elektrisk forbindelse.Carsten, prøv at spor ledningerne fra fordøren - der må være en styrboks et sted til centrallås, sikkert bag sikringerne, eller under førersædetder er ingen styreboks til centrallåsen, det sidder altsammen i motorerne. Der er nok en styreboks til fjernbetjeningen et sted. Goe hilsnerJJ
de grønne centrallås motorer ligner noget fra cartronic, det plejer at være ok kvalitet, jeg har mont flere sæt af dem i forsk. biler.der skal være en styreboks! eller der kan være lavet noget alternativ styrring via nogle arbejdsrelæer..hvis motoren er defekt, kan du bare købe et vilkårligt sæt og skifte motoren derfra.hvis motoren sidder udenfor top eller bund stilling, kan den normalt ingenting!der sidder nok en sikring på en rød ledning i nærheden at sikringsboksen.
Hvis det er fjernbetjent, må da der været klippet lidt i ledningerne. Klarer man så "styringen" via fordørenes microswitche?Hinze