0 Medlemmer og 5 Gæster læser dette emne.
Min fætter plejer at hælde 30% sprit på tanken før han kørte til syn med sin volvo p1800
nu kender jeg ik wbx overhovedet! men nogle af de gamle indsprøjtnings bilér kunne just ned i CO på luftmængdemåleren.
0,5 ?? er det korrekt den ikke må grise mere , min gamle boxer har en grænse der hedder 7,0 - ikke at den grisser så meget den er der langt fra , men syntes da der er langt ned til 0,5..jeg tror da ikke engang de tekniske data på din kunne leverer 0,5 da den var ny , man skal også passe på den ikke bliver for mager , det slider hårdt på sådan en
Citat fra: "ibber"0,5 ?? er det korrekt den ikke må grise mere , min gamle boxer har en grænse der hedder 7,0 - ikke at den grisser så meget den er der langt fra , men syntes da der er langt ned til 0,5..jeg tror da ikke engang de tekniske data på din kunne leverer 0,5 da den var ny , man skal også passe på den ikke bliver for mager , det slider hårdt på sådan enDen er god nok 0,5 er grænsen for biler efter '89 (mener jeg det er !?).Husk på den har lamdaregulering og kat.