0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Den skulle ikke drukne af at benzinpumpen køre hele tiden. Kan du få relæet til at klikke, tænding on/off?Hinze
Jeg har ingen anelse om, hvordan dit indsprøjtningssystem fungerer, men typisk, så sidder der en trykreguleringsventil, der styrer trykket ind til dysen (dyserne). Og selvom, pumpen doserer fuldstændigt vanvittigt meget benz., så skal overskuddet bare returnere til tanken. Jeg havde en lignende bekymring med min ombygning, så jeg tog returslangen af og stak den ned i en dunk. Det sprøjter ud stort set som en vandhane på fuld skrue.Styringen af benz.pumpen på Mono-Motronic (ABS/ADZ/RP osv.) styrer på den måde, at den tænder for relæet i et par sekunder, når nøglen drejes, og så slukker den igen. Lige så snart, der kommer signal fra Hall-giveren, om at motoren roterer (når startmotoren kranker motoren rundt), så tænder pumpen igen, og kører konstant indtil motoren slukkes. Går motoren ud utilsigtet, mens der er tænding på, så kører pumpen et par sek. og så slukker den. Har du det rigtige signal fra styreboksen til at styre relæet?
Lidt træls for dig, at din bil er rådden, men det er nogle gode billeder!!Det ville vare skønt om du ville fotografere reparationen, trin for trin.Vi er vel nok et par stykker, der skal ud i noget lignende inden vi kommer forbi det næste syn!!
Få den vejet ned inden du laver det rust. 1100kg er inden for rækkevidde. Tror han har snydt dig ham du købte den af. Mvh Jønne Ukendt