Hey alle.
Jeg og min familie er stadig på jagt efter den helt rigtige t3, så vi igen kan komme på udflugt sammen - med STIL!
Vi er indstillede på at betale det det koster, og jeg leder med lys og lygte efter den rigtige bus. Umiddelbart forestiller jeg mig, at den holder et sted i Tyskland. Vi har mere eller mindre lagt os fast på en benziner, da økonomien hér alt andet lige er bedre - vores kørselsmønster, benzinpriser og afgifter taget i betragtning.
Umiddelbart undrer det mig dog, at så mange af de tyske t3´ere har fået skiftet motor - osse selvom flere af dem tilsyneladende ikke har kørt mere end 100-150.000 km. Hvad er Jeres kommentarer til dét? Skal man gå efter en bil, der allerede HAR fået skiftet motor - eller er der motortyper, man bør holde sig fra, altså som er særligt "sårbare". Jeg har forsøgt at finde sva i arkiverne - uden nævneværdigt held. Hvis I kender en tråd fra tidligere, der behandler emnet, må I meget gerne linke til den/dem!
Vh John m. kone og 5 børn :-)