0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Når man sænker med kortere fjedre, så "tror" styretøjet at den er hårdt vægtbelastet, og det svarer med mere negativ camber og toe-out. .
Det næsten som at få ny bil, når den bliver 4-hjulsudmålt og justeret.Den hurtige version er, at man retter fortøjet ind efter retningen på baghjulene. Man kan godt ende med en bil, hvor karrossen kører lidt skævt ift hjulene - men køreoplevelsen med 4 hjul, der peger i samme retning er helt sublim og man mærker ikke "skævheden" overhovedet.Jeg fik udmålt og justeret Røde Mor i vinter og det er stadigt en fornøjelse, at køre med et rat der sidder spot on i ligeud-stilling og hvor selvopretning og ufølsomhed for stregerne på vejen bidrager til køreglæden.Processen kan blive noget lettere, hvis justeringspunkterne er bevægelige og ikke rustet sammen - og selvfølgeligt, at bære- og styrekugler er i topform. Skift de nødvendige komponenter inden - jeg tror at det på den lange bane betaler sig ift dækslid og den ikke målbare øgede kørekomfort.Resultatet afhænger af manden, der udfører det - ikke hvor det bliver gjort...