Forfatter Emne: Hjælp - den drypper benzin  (Læst 5820 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

biff

• Gæst
Hjælp - den drypper benzin
« Svar #15 Dato: 20. August 2010 kl: 19:45:37 »

Herr_Jensen

• Gæst
« Svar #16 Dato: 22. August 2010 kl: 16:33:32 »
Ok, hvad fanden er det lige der sker her...

Jeg skulle til at installere den nye benzin pumpe, men den ligner slet ikke den gamle. Overhovedet.

Jeg kan næsten ikke tro det er den samme pumpe, bare nyere?

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: 22. August 2010 kl: 17:50:16 »
Never mind, så længe du har en sugende ende (ind mod tanken ) og en, der leverer benzinen uden utætheder. + / - på dyret, og du er (forhåbentlig ) godt og sikkert kørende igen!

biff

• Gæst
« Svar #18 Dato: 22. August 2010 kl: 17:57:08 »

nah den burde jo se sådan ud.

Jeg kan se howdiaudi tilsyneladende ikke har den mere, hvor er den fra? skulle jo være ens for alle indsprøjtningsmodellerne, men som Aran også skriver hvis du kan få den til at passe, skal den nok kunne levere benzin nok.

Rasmus

Herr_Jensen

• Gæst
« Svar #19 Dato: 23. August 2010 kl: 18:26:28 »
Så spiller lortet. Efter et heroisk forsynings drop fra Onkel i Solrød, her i eftermiddags, smed jeg mig ind under bilen og skruede den lånte pumpe på. Det var snyde nemt, og selv om det regnede helt vildt, kunne jeg ligge i tør vejr under bilen og nyde min frihøjde.

Det endte men jeg spændte den fast med strips til resterne af gummi ophænget. Bliver det meget varmt dernede, så de smelter, tror i?

Tak til jer alle for de gode indlæg.

: )

Offline Aran

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: 23. August 2010 kl: 18:30:58 »
Nej, der er næppe fare på færde for nedsmeltning. Så hvis den ellers hænger fornuftigt og ikke laver for meget larm, er strips en udmærket løsning. Det primære er, at du ikke kører rundt i en rullende brandbombe.