:lol: Nå jeg har nu prøvet at lege lidt med tomgang og mængdeskruen :roll: mængdeskruen 3/4 ud det hjalp lidt men med meget sløv bil til følge

nu er dn så kun 1/4 ude desvære er det nok ikke det :roll: Jeg kunne ikke lige komme til den sidste boldt i pumpen det bliver det næste .
PARKHAVE SKREV
Er der lækkende brændstof fra pumpen omkring gasregulering eller meget slør samme sted? ( Måske slidt aksel/bøsning der kæntrer og og bliver værre med varmeudvidelsen??) Jeg kender ikke så meget til vw's pumper endnu, men på toyota ville det også give startproblemer, så det er nok ikke en holdbar tese?
Jeg er lidt i tvivl om der er lidt vådt ved regulatorarmen da jeg har pøset wd40 på fjederen . Kan der være noget slør der der kan afsted komme følesen af af koble ud med halv gas som så fortager sig et ½ sekund senere ? Starter ikke så godt som i vinters hmmm øv
@ Jarl
har set på din meget fine pumpe forklaring men er stadig lidt i tvivl om BØSNINGEN i regulatordækslet og REGULATORDÆKSLET ? er det der man skruger på diesel mængde skruen ?
Hvordan ser man om turboen er døende og hvad er symtomerne vis den kører på motorolie ? (bilen bruger dog ikke olie)
Morten
PS hvordan virker det varkumtræk bagerst på pumpen ?