0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der er forskellige længder af stemplet i slavecylindere. FÅ fat i et af de lange stempler.
Jeg forstår din tvivl, Hinze, for onkel kender kun én trykbolt, men jeg tror, at det er noget eftermarkedshejs, der kommer ind over. After all har VW aldrig i livet produceret en eneste koblingsslavecylinder - de køber alt uden i byen, og den originaltmonterede er en FAG, men alle mulige præmenstruelle spaghettiproducenter kommer jo ind på eftermarkedet med deres egen fortolkning af længdeforhold. Når det så sammenholdes med at der heller ikke er én eneste T3 i verden, der stadig kører med den originale kobling og det oprindelige udrykkerleje, samt at fiberbøsningen i alle eksisterende koblingsklokker efterhånden har et spillerum, der snarere måles i tommer end i mm, så er det umuligt at snakke om en fast længde på trykbolten. Tilgengæld er det heldigvis ikke raketvidenskab at svejse sig en trykbolt i den ønskede længde - for den kreative sjæl var det sågar muligt via et gevindstykke at lave en justerbar trykbolt.