0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis du afmonterer afdækningen omkring ratstammen, så kan du når motoren er startet hive stikket, som går ind i bunden af tændingslåsen af... standser motoren ikke, så skal du lede andre steder.. hvis motoren standser,, så finder du et frisk bundstykke...
Mon ikke vi er ude i en magnetventil der hænger?!Det er ikke sådan at den tager en pokkers masse omdrejninger, vel?
Du behøver i første omgang ikke måle hvis du ikke har et multimeter til rådighed... Hvis du drejer nøglen til stop og motoren kører videre, så prøv at tage det lille stik af på magnetventilen på pumpen... Hvis den ikke går ud nu, så hænger magnetventilen. Hvis den går ud, så har du spænding på kablet når der ikke burde være det og må fejlfinde ud fra det....
Piller den ud og kigger om den kan reddes (renses evt.), eller sætter en anden i..
Udluftning af hvad?Dieselpumpen er selvudluftende, det har dem jeg har rodet med været i hvert fald...Desuden dræner du ikke systemet for diesel ved at pille ventilen op, men sørg for at der er PINLIGT rent omkring ventilen inden du piller den op.Et lille sandkorn er nok til at ødelægge en dyse...