0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej alle,Jeg står og skal skrotte en ældre saab 900. dog skal jeg liige skrælle den først for dele. Men når det er gjort hvordan fungerer det så? Ringer man til et skrotfirma og de afhenter samt betaler for bilen? Er der nogen der kan anbefale et ordentligt firma, som afmelder bilen og kan afhente den? Og er der nogen der ved ca pris man kan få for en skrottet saab 900 fra 88?Hvad plejer i at gøre med T3'er der bliver skrællet?HilsenThomas
Citat fra: "camperman"Hej alle,Jeg står og skal skrotte en ældre saab 900. dog skal jeg liige skrælle den først for dele. Men når det er gjort hvordan fungerer det så? Ringer man til et skrotfirma og de afhenter samt betaler for bilen? Er der nogen der kan anbefale et ordentligt firma, som afmelder bilen og kan afhente den? Og er der nogen der ved ca pris man kan få for en skrottet saab 900 fra 88?Hvad plejer i at gøre med T3'er der bliver skrællet?HilsenThomasNogen gange er det åbenbart en fordel at bo "på landet" :wink: Herude skræller vi ALT brugbart af bilen, derefter ringer vi til den lokale skrothandler, han kommer og tager skroget med stelnummeret i, afleverer 1500,- og får reg.attesten og en underskrift på ejerskabet og vi vinker pænt farvel.Bilen må gerne være afmeldt, og det betyder ikke noget at den har været afmeldt i 5-6 år.Jeg mener faktisk at den bare skal være afmeldt efter 2002 for at få huggerstøtten.Nogle steder kan man måske få lidt mere, men jeg vælger hellere denne lette løsning, som også giver mange stumper til hylderne.Tony
Ikke i år, men nogle stykker sidste år, hvor reglerne var blevet strammet op....og man sørger jo selvfølgelig for altid at have sidste registrerede ejers underskrift på det rette dokument,for man ved jo altid på forhånd at bilen skal hugges op................................ik´ :wink: Tony