0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Thomas det du beskriver med at den ikke kan starte gjorde min ligedan den anden dag, Og det var bladsikringen der var gået sig en tur i den sorte boks, Jeg har sat en ledning på ind til der kommer nye fra wv-shoppen. Håber det er det samme med din Mvh :-)
Den er ikke Født sådan, det er en tidlig Westfalia indretning 80-83. Du kan se at dit top skab bagi ikke passer da en org Westfalia er helt flad bagi pga af sengen ovenpåDu skal nok regne med det er en ombygget bus Med eftermonteret iindretning og tag for den er ik født med detKan evt smide billeder af det imorgen hvis du vil se
Citat fra: "FrankBinau"Thomas det du beskriver med at den ikke kan starte gjorde min ligedan den anden dag, Og det var bladsikringen der var gået sig en tur i den sorte boks, Jeg har sat en ledning på ind til der kommer nye fra wv-shoppen. Håber det er det samme med din Mvh :-)NB: Vis det ikke er bladsikringen kan du også lige se om ledningen er røget af op til gløderørene
Citat fra: "FrankBinau"Citat fra: "FrankBinau"Thomas det du beskriver med at den ikke kan starte gjorde min ligedan den anden dag, Og det var bladsikringen der var gået sig en tur i den sorte boks, Jeg har sat en ledning på ind til der kommer nye fra wv-shoppen. Håber det er det samme med din Mvh :-)NB: Vis det ikke er bladsikringen kan du også lige se om ledningen er røget af op til gløderøreneDet kan vel også være ledningen til magnetventilen der er røget af i forbindelse med kølerslangens "hovsa" udflugt. Der var en herinde med samme problem fornylig( vistnok T3-ladbil ? )
Ville gerne vide om den er født sådan, eller hvad den var ab fabrik
Citat fra: "thomasfyn"Ville gerne vide om den er født sådan, eller hvad den var ab fabrikUden at vide det, Kunne det tyde på at den har kørt før som mili-bus. På grund af dif/spær&dieselfyr bare en tanke :-)