Hvis jeg var dig ville jeg finde en vandkølet intercooler, ved
http://www.motorimport.dk/ sælger selve intercooleren fra en Celica ST185 3sgte år 91 til 1000 kr. med moms.
Så montere en lille køler et sted med god vind, evt foran, og så ha et vandsystem kun til den .
Ved Holger havde et vandkølet intercooler sætup på hans doka med 2.4TD, prøv og skriv til ham og hør hvad han brugte til det, og hvordan han lavede det.
Og hvis det er den originale SB intercooler du ville bruge, så er du godt tjent med at skifte den ud med en anden intercooler, så vidt jeg ved er den ikke den mest efektive der findes...
Du skal nok også bruge den vandkølede turbo hvis du vil beholde de 80HK, men det kan jo være en fordel for så kan det være det hjælper lidt på den varme som turboen normalt sender, dog tror jeg du skal ha et mere effektivt kølesystem, så en ny køler (måske en der er bedre end den T3'eren er født med) og sådan ville også vær en god ide, og så oliekøler osv.
Med hensyn til turboen bliver du nok nød til at montere en JX manifold, men ved dog ikke om turboen fra SB passer på den manifold.
Det er så bare mine tanker, kan også værre det kan laves på en anden måde, men det var dog sådan jeg ville gøre det hvis det var mig

Men glæder mig til at se hvordan det går med Jazzen, om den ender som diesel, benzin eller måske noget helt fjerde i sidste ende.