Tænk ... en fed Syncro med begge motorer som upgrade ...
En gelakku med 210 Ampere vejer omtrent 70 kg, måske skulle man montere 30 af de mindre 20-30 Ampere gelakkumolatorer under bussen i stedet for det store grej - så sættes de i række med en maksimalt 150 til 200 Volt ...
Link til batterier - kun som ide - man skal nok have gelsystemer:
http://www.battcenter24.de/produkte/preisliste.htm12120 12 12A 151 x 098 x 101 mm 3,8 kg
12170 12 20A 181 x 077 x 167 mm 5,6 kg
12280 12 28A 165 x 125 x 182 mm 9,5 kg
Nu kan man starte med nogle regnestykker - 30 gelbatterier vejer i alt omtrent 120 til 300 kilogram - helt efter amperebehov ...
Hvem kan hjælpe med at finde en 70HK elmotor i nettet, der samtidig kan bruges sam ladegenerator inde under syncroens tunnel

Vægt af en normal Syncro (netto) skal modregnes til tilladt maksimaltvægt af hele opgaven (alt grej med el, akku og Diesel) ...
Og så synes bussen her som "mirakelbus" og pis og papir i miljøområdet ...
Jens