0 Medlemmer og 14 Gæster læser dette emne.
I stedet for en lang tråd (17 sider nu) hvor alt erblandet sammen, synes jeg det er bedre at holdetråde korte og enkle, men hver sin smag.Hvad er det nu der er blandet sammen. Denne tråd fortæller smukt hvad der er overgået bilen, det er næsten som en sygejournal. Ikke blandet med andres biler eller tilbud om at købe en billig Golf. Hvorfor skifter du blæser? (Det ville så være fordi den ikke duer, bare mit bud)Hvorfor skifter du varmeveksleren? (Det plejer man ikke, men mit bud her ville så være at den var utæt)Kan du se et mønster. :wink: Du har måske allerede skrevet det i tråden,men for at finde ud af det skal jeg jo læse17 sider og ca. 250 indlæg! ET STED, ikke ned i 17 tråde og læse 250 indlæg, [/color]
Citat fra: "jensjakob"5. BRUG FEDT PÅ BOLTENE PÅ FORVÆGGEN - DET ER NOGET L*RT AT KNOKLE MED NÅR DE SIDDER FAST - MAN KAN IKKE KOMME TIL6. BRUG BOLTE OG IKKE SKRUER. En bolt kan man i det mindste banke en mindre top ned over, enskrue - når kærven først er gået, er der kun mejslen tilbage.I stedet for hammer og mejsel, ville jeg nok have brugten boremaskine til at bore hovedet af skruen.Det andet lyder destruktivt og besværlig oghammer tæt på forrude.
5. BRUG FEDT PÅ BOLTENE PÅ FORVÆGGEN - DET ER NOGET L*RT AT KNOKLE MED NÅR DE SIDDER FAST - MAN KAN IKKE KOMME TIL6. BRUG BOLTE OG IKKE SKRUER. En bolt kan man i det mindste banke en mindre top ned over, enskrue - når kærven først er gået, er der kun mejslen tilbage.
I stedet for en lang tråd (17 sider nu) hvor alt erblandet sammen, synes jeg det er bedre at holdetråde korte og enkle, men hver sin smag.
Hvorfor skifter du blæser?Hvorfor skifter du varmeveksleren?
Du har måske allerede skrevet det i tråden,men for at finde ud af det skal jeg jo læse17 sider og ca. 250 indlæg![/color]
10 januar 2009:Hej,Så er det snart skiftedag på Østerbro. Ms Grey flytter ind ved ambassaden. 2 opgaver står for døren:1. Skift af varmeapparat. - TJEK 21.06.20092. Kode låsen i skydedøren om så den kan åbnes med nøgle. - TJEK 21.06.20093. Kode de andre låse om så der kan åbnes med een nøgle.4. Stofsæder ind bagi. - TJEK 21.06.20095. Sætte midterbænken fast igen - hov Brutus - hvor er skinnerne til midterbænken? - TJEK 21.06.20096. Montere 3-punktsseler bagi. - TJEK 21.06.20097. Montere oliekøler?8. Montere benzinvarmer?9. Give den tynd pava i hulrum ude bagi ved siden af motor (bunden af d-søjlen)
Gnave hul. Potentiel kortslutning. Ild.
Citat fra: "jensjakob"Gnave hul. Potentiel kortslutning. Ild.Ka du gå op til tavlen og skrive 100 gange. Plast er ikke strømførende.Kurt
Rahsg******************Når jeg kigger på billedet med hammer+mejsel kan jeg se at der er et lag tape om ledningerne hvor de kommer ud fra varmekassen.Det har jeg IKKE fået sat på!!!!!!!!!!!!Nå, satse på ledningerne ikke skarver igennem?SE om jeg kan fumle et stump flex ind over?På den igen og hive varmeapparatet ud og skille det ad?Verdamt...............................................