Kedelig update..
Nu har JU lagt en anden motor i bilen, en fin JX.
Efter mange lange aftner i perlegruset, blev jeg glad igår da jeg fik besked om at bilen kunne afhentes idag, da nu havde JU kørt test på bilen og den er klar..
Da vi efter fin morgenmad går ud og vil starte bilen starter den i første hug, og den spinder som en mis (stor mis) og alt er godt. Vi slukker motoren igen, snakker, sparker dæk mv. og vi snupper lige en prøvetur inden jeg vender hjem til Fyn - igen INGEN problemer... Den trækker fint, støjer ikke så meget som den gamle - så jeg er glad..
Men men, efter prøveturen slukker vi igen motoren og jeg gør mig klar, så vil den ikke starte!! :cry:
JU prøver forskellige ting, men efter at have udelukket og afprøvet stort set alt, må vi indse at vi ikke får gang i den lige her og nu.... JU pakker sit værktøj væk og vi er faktisk på vej til toget med mig igen.. Ak og ve!
Jeg prøver dog lige at starte bilen en ekstra gang, ved ikke hvorfor - og vupti så springer den igang som om inter var galt.. ! Meget mystisk
Efter adskillige start og stop, uden problemer, beslutter jeg at køre hjem i bilen og håbe på at det var en engangs-forestilling... Bilen suser hjem, kører skide godt, bliver ikke varm, 110 - 120 km/t, støjer ikke, Thomas er GLAD....
Men der er altså noget galt med den, for da jeg holder i min indkørsel, efter rigtig god tur hjem - vil den igen ikke starte!! Og heller ikke her efter den er blevet kold igen efter 2 timer.. Øv øv..
Hold da kæft hvor er jeg ked af det... Stadig ingen bil er super surt... Men er mest ked af alle de timer JU har lagt i projektet som jeg ikke kan takke nok for...
Mange tanker går igennem mit hoved nu, hvad fanden gør vi? Puha det blir en lang weekend...
Update følger