0 Medlemmer og 9 Gæster læser dette emne.
Slukker ladelampen som den plejer??
HOOOOOOOOLDT!!!Ikke lade generatoren rotere med uden at være tilsluttet batteri! Den dør af det. Spændingen ræser lige op på 40-50 V og så springer alle dioderne i diodebroen som popkorn. Vil du teste, så brug et andet batteri, som ikke hænger på bilens el-system, men generatoren må ikke have et sekundt uden batteri.
Citat fra: "BlackChart"Slukker ladelampen som den plejer??Nej. Jeg gik ud fra at det var fordi den lader på forbrugsbatteriet. Den plejer at slukke efter kort tid. Længere tid hvis jeg har brugt af forbrugsbatteriet. Den slukkede ikke idag, og jeg gik ud fra at forbrugsbatteriet skulle bruge lidt juice efter 5 og en halv uge.
:? Hej Lagoni. Nu kan du vel køre til lolland i weekenden. :?: uden lys (måske nærlys) og hvis du hiver laderelæet fra, skulle der vel ikke være noget der bruger strøm, medens du kører. Så må vi håbe, der er så mange kloge hjerner, tilstede, at problemet bliver løst Jeg skal nok sætte et batteri til opladning, så du kan komme hjem igen. Ang Udluftning. hvis du åbner for varmen i kabinen. stiller bilen på din bakkede parkeringsplads, med front ned af, og åbner for udluftningskruen, starter motoren, masserer slangerne og efterfylder. tror jeg på du kan få vand op til køleren. Hilsen Poul